Onterechte annulering door Sunweb

Dylanius
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Onterechte annulering door Sunweb

#1 , 15 nov 2023 10:55

Hallo,

Ik heb op 26 oktober een skireis geboekt bij sunweb. Op 27 oktober heeft Sunweb me op de hoogte gestelt dat mijn reis geannuleerd is omdat er op het moment van mijn boeking verkeerde prijzen op hun website stonden. Volgens hun reizigersvoorwaarden artikel 4 lid 4,4 (https://www.anvr.nl/downloads/reizigersvoorwaarden.pdf) hebben ze hier recht op tot 24u na de boeking. Ze hebben mijn geld al teruggestort.

Ik heb op 26 oktober om 2:52 PM mijn boekinsbevestiging ontvangen. Op 27 oktober heb ik de annuleringsmail ontvangen om 4:50 PM wat artikel 4 lid 4,4 in hun reizigersvoorwaarden ongeldig maakt.

CONTEXT: Ik heb deze mail uiteindelijk pas na 2 weken gelezen omdat ik zelf met vakantie was. Ondertussen zijn alle skireizen aanzienlijk verduurderd. Ik zou dus voor de extra kosten moeten opdraaien omdat zij hun prijzen niet op orde hebben op hun website.

Ben ik in mijn recht om te eisen de annulering ongedaan te maken?

Met vriendelijke groeten,
Dylanius

LennieK
Berichten: 1873
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 nov 2023 09:32

Je verwijst naar een website met een .nl adres. Ik vermoed dat je dus op zoek zal moeten gaan naar de Belgische versie of naar een juridisch forum in Nederland...

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”