velgen beschadigd

frasab
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

velgen beschadigd

#1 , 12 jul 2023 16:35

hallo ik ga al een jaar of 3 met de wagen naar die garage nu komt mijn wagen op het punt dat er nieuwe remmen in moeten ,,, maar nu bij afhalen zijn mijn velgen beschadigd maar wat blijkt heeft hij mij verteld dat hij met een schroevendraaier de sierdoppen ( audi dit zijn kleine dopjes die de moeren verbergen ) moest pramen om deze los te krijgen maar denk toch als garage houder moet je weten als je begind te pramen dat je schade maakt er bestaan plastieken tools om deze los te krijgen dus bij de achterste velgen beschadigd
he terug geweest naar de garage maar die man vind dit normaal dat dit beschadigd geraakt en wil niets weten van een oplossing
wat nu ?

Drone
Berichten: 3039
Locatie: st-niklaas

#2 , 12 jul 2023 18:08

aangetekend in gebreke stellen en oplossing eisen


Reclame

bosprocureur
Berichten: 6878

#4 , 12 jul 2023 19:41

Wat is pramen?
Ik vermoed dat het hier betekent dat hij (de garagehouder) heeft moeten "wringen" , forceren, om iets los te krijgen.

Pramen gebeurde vroeger wel eens om paarden tot iets te dwingen, kalm te houden en zo. https://nl.wikipedia.org/wiki/Praam_(hulpmiddel)

mava105
Berichten: 22316
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 12 jul 2023 19:44

TS is dus waarschijnlijk NIET naar een merkgarage geweest, maar naar de garagist achter den hoek, omdat dit goedkoper is. Dan kan je iets dergelijks voorhebben.

frasab
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#6 , 13 jul 2023 15:41

ja dat is ons dialect sorry " wringen"

Terug naar “Consumenten Koop”