Fout in getekende offerte. Kan ik er nog onderuit?

Zoepeeters
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Fout in getekende offerte. Kan ik er nog onderuit?

#1 , 24 feb 2023 20:51

Ik heb een offerte ondertekend voor her plaatsen van een kurkmuur. En 500 euro voorschot betaald. Na opmerking door de firma kwam er 400 euro bij(voor maar 23m²!) Ze zijn speciale lijm vergeten bijvoegen. Ik belde hen op om te zeggen dat ik voor dat bedrag nooit de offerte zou getekend hebben.
Het bedrijf deed nog een nieuw voorstel ik een offerte. Minder kurk?? De helft maar van die lijm?
Ik wil het nu niet meer door hen laten uitvoeren omdat ik schrik heb dat de factuur ook kei veel hoger zal zijn. Ze zijn nu al niet eerlijk.
Of dat de werken slecht zullen uitgevoerd zijn omdat ze niet de juiste hoeveelheid lijm gebruiken. De verantwoordelijke is ook zeer onvriendelijk nu. Het vertrouwen is weg.
Kan ik hier nog onderuit? Wat met mijn voorschot van 500 euro? Moet ik nog extra betalen. Gekende offerte was een bedrag van 1340 euro.

Mvg,
Zoë

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LYNX XX
Berichten: 2493
Juridisch actief: Nee

#2 , 25 feb 2023 12:43

Eerste offerte is bindend. € 400.00 voor de lijm : 23m2 is verschrikkelijk doorgerekend met dubbel krijt.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”