artikel na beslommeringen 2x ontvangen

Dvamber
Topic Starter
Berichten: 11
Juridisch actief: Nee

artikel na beslommeringen 2x ontvangen

#1 , 05 feb 2023 16:45

Ik had online in NL een artikel besteld, dat was nooit toegekomen. waarde ca 500€. De transporteur wist me te zeggen dat het beschadigd was en dat ze het hadden vernietigd. Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om de leverancier te overtuigen om het terug te bezorgen, ik heb zelf mails moeten aanbrengen en moeten bellen met alle partijen want de transportfirma liet me stikken. Uiteindelijk heb ik het artikel goed ontvangen na meerdere mails. Voor mij was de kous af. Maar nu krijg ik bericht dat een van de volgende dagen het artikel nog eens wordt geleverd. Wat als dit zo is? Moet ik die firma contacteren? Moet ik eventuele terugzending betalen en als die dan verloren gaat, wie draait er dan voor op?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12813

#2 , 05 feb 2023 19:36

U moet dat inderdaad terugbezorgen. Kosten zijn voor de verkoper.

Dva
Berichten: 26

#3 , 06 feb 2023 17:57

U moet dat inderdaad terugbezorgen. Kosten zijn voor de verkoper.
Moet de verkoper dat zelf niet vragen?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”