Ik heb een probleem met een incasso bureau , ik wordt gebeld en gemaild met de vermelding dat er nog een rekening van Pidpa openstaat .
Bij nakijken van mijn gegevens en openstaande rekeningen bij Pidpa blijkt dat alles voldaan is. Er is echter nog een klant met dezelfde naam , ander geboortejaar andere woonplaats , etc . Dit probleem herhaalt zich geregeld (reeds de 4de maal) , daar er ooit bij pidpa blijkbaar in de administratie iets fout is gelopen waardoor ondanks de verschillende geboortejaren mijn contactgegevens gekoppeld worden aan de andere persoon . Bij navraag bij Pidpa lijkt dit te zijn opgelost , echter wordt er wel telkens bij achterstal van betaling door de andere persoon een dossier opgesteld door pidpa of het incasso bureau met de verkeerde data . Telkens dit gebeurt moet ik bewijzen dat het om een ander persoon gaat waardoor ik mijn kostbare tijd verlies en dit is frustrerend . Het lijkt mij dat één van de twee instanties hun klantgegevens niet juist gebruikt of niet update naar de juiste gegevens . Wat zijn mijn opties om alle partijen te dwingen de juiste gegevens te gebruiken en niet zomaar de eerste met een overeenstemende naam (mij ) te belagen