Faillissement Vlaamse Energieleverancier
Geplaatst: 25 sep 2022 11:09
Ik was klant bij deze leverancier die zoals gekend in faling is gegaan.
Van de curatoren kreeg ik een eindafrekening die naar mijn mening erg hoog lag. Ik heb deze afrekening gecontesteerd waarop men mij maanden later een nietszeggend antwoord heeft gestuurd.
Tweede maal gecontesteerd met uitdrukkelijke vraag hoe men aan de bedragen kwam en vraag naar bewijzen waar men de gehanteerde tarieven van haalde (naar mijn mening zijn dit de veel hogere tarieven ten tijde van hun afrekening en niet de tarieven die golden tijdens het verbruik). Opnieuw stuurt men mij maanden later een nietszeggend antwoord: enkel de factuur nogmaals waar ik zogezegd alle informatie op vind. Het hele punt is natuurlijk dat ik de bedragen op die factuur contesteer.
VREG, ombudsman energie en Fluvius trekken hun handen ervan af want ze hebben niets te maken met faillissementen...
Ik blijf met dezelfde vragen zitten waar men weigert op te antwoorden: kloppen de aangerekende bedragen en waar komen de energietarieven vandaag die op de factuur vermeld staan?
Weet iemand hoe ik dit best kan aanpakken of waar ik de bedragen kan terugvinden die men mij aanrekent?
Van de curatoren kreeg ik een eindafrekening die naar mijn mening erg hoog lag. Ik heb deze afrekening gecontesteerd waarop men mij maanden later een nietszeggend antwoord heeft gestuurd.
Tweede maal gecontesteerd met uitdrukkelijke vraag hoe men aan de bedragen kwam en vraag naar bewijzen waar men de gehanteerde tarieven van haalde (naar mijn mening zijn dit de veel hogere tarieven ten tijde van hun afrekening en niet de tarieven die golden tijdens het verbruik). Opnieuw stuurt men mij maanden later een nietszeggend antwoord: enkel de factuur nogmaals waar ik zogezegd alle informatie op vind. Het hele punt is natuurlijk dat ik de bedragen op die factuur contesteer.
VREG, ombudsman energie en Fluvius trekken hun handen ervan af want ze hebben niets te maken met faillissementen...
Ik blijf met dezelfde vragen zitten waar men weigert op te antwoorden: kloppen de aangerekende bedragen en waar komen de energietarieven vandaag die op de factuur vermeld staan?
Weet iemand hoe ik dit best kan aanpakken of waar ik de bedragen kan terugvinden die men mij aanrekent?