niet ontvangen assieraden

nekes
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

niet ontvangen assieraden

#1 , 24 sep 2022 06:41

mijn vader is gestorven eind april van dit jaar, mijn kinderen hadden elk een assieraad als aandenken aan hun grootvader gehad. Deze zijn besteld en betaald maar nog niet in hun bezit. Ik heb al verschillende mails gestuurd gestuurd om te informeren naar de stand van zaken . telkens werd ik afgescheept. nu is het reeds zover dat er geen reactie meer komt op mijn mails. Nu is mijn vraag ,wat kan ik ondernemen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ChristophePaus
Berichten: 453
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 sep 2022 06:50

Zijn dit sieraden die asse bevatten van je overleden vader?
Niet iedereen voelt zich goed bij het dragen van dergelijk kleinood.
Indien ik jou was, zou ik niet verder aandringen!

eylis
Berichten: 8840

#3 , 24 sep 2022 08:31

U bedoelt dat de juwelier de bestelde assesieraden niet geleverd heeft? (naar wie heeft u die mails gestuurd en wie reageerde niet?) Dan stuurt u per AS een in gebrekestelling naar de juwelier ivm de niet-geleverde producten.

Reclame

LennieK
Berichten: 1858
Juridisch actief: Nee

#4 , 26 sep 2022 11:05

Helaas is dit booming bussines en zitten er veel charlatans in deze branche. Heeft u de sieraden bij de uitvaartmaatschappij besteld of rechtstreeks bij een juwelier? Heeft u iets op papier? Al iets betaald? En waar is de rest van de assen naar toe? Kan je nog met een hoeveelheid terecht bij een reputabele goudsmid?

nekes
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#5 , 02 okt 2022 19:12

deze sierraden zijn reeds betaald !! ze zijn bij de gegrafenis ondernemer besteld en ook worden de mails die ik stuurde door hun niet beantwoordt. ik heb een klacht ingediend bij de vlaamse ombudsdienst, effe afwachten wat daar uit de bus komt

LennieK
Berichten: 1858
Juridisch actief: Nee

#6 , 03 okt 2022 09:31

vergeet niet de persoon waarbij je de sieraden bestelde en betaalde aangetekend in gebreke te stellen

Franciscus
Berichten: 38587

#7 , 07 okt 2022 15:13

Idd. voor u is de begrafenisondernemer de 'te vervolgen' partij.

Terug naar “Consumenten Koop”