Ik heb nog 51 Euro crediet tegoed van telenet , ze hebben mijn rekeningnummer , op 16/01/09 kreeg ik een brief van die pipo's waarin te lezen stond : Wij zullen u terugbetalen wanneer mogelijk is

Soit , met mijn voeten spelen ze niet , mijn internet op mijn nieuw adres is nu bij Belgacom , zeg ik mijn telenet internet op mijn oud adres op , zegt daar iemand van telenet ; we gaan u een brief opsturen die je aangetekend moet terugsturen en dan geld een opzegtermijn van 30 dagen 8)
Vreemd , een opzegtermijn voor een nutsartikel is volgens mij niet rechtsgeldig , bovendien , als telenet een paar weken wacht met het opsturen van die brief is de opzegtermijn algauw 40-50 dagen.
Telenet misbruikt haar klanten , als je electriciteit , gas , water , televisie opzegt kan dat van dag op dag , de mensen denken logiserwijs dat zoiets ook voor internet kan.
Het gaat hier bijgevolg om misbruik van vertrouwen , denk eens aan , als in belgie 1 miljoen klanten ten onrechte 30 Euro teveel betaald hebben kom je aan een immens bedrag.
Telenet is wat mij betreft een criminele organisatie die maffieuze trekjes vertoont en die maar beter verboden zou worden.