Recht tot beluisteren opname helpdesk?

Betje20
Topic Starter
Berichten: 30

Recht tot beluisteren opname helpdesk?

#1 , 13 jul 2022 12:38

Ik heb een probleem met Brussels Airlines. Te lang om uit te leggen, maar het gaat me mogelijk heel veel geld kosten (€1120). Het komt erop neer dat Brussels Airlines gaat luisteren naar de opname of ik wel of niet iets gezegd heb. Ik wil dat zelf ook kunnen beluisteren, maar heb ik hier recht op? Men kan er nu bewust over gaan liegen natuurlijk, of het gaan downplayen. Wat zegt de wet hierover?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas_A
Berichten: 2298
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 jul 2022 12:44

Je mag zelf ook opnames maken van een telefoongesprek waar je aan deelneemt.

Als Brussels Airlines de opname wil gebruiken, bv. in een rechtszaak, zullen ze dit moeten laten horen.

Ik zou niet weten op basis waarvan ze je dit nu spontaan zouden moeten bezorgen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”