Fitness abbonnement

Aure
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Fitness abbonnement

#1 , 15 jun 2022 10:25

Beste

Enkele weken geleden tekende ik een contract bij een fitnesscentrum. Er werd ons op dat moment van alles beloofd (wekelijks kunnen betalen; bij ziekte, blessure, vakantie of examens recht op terug krijgen van de domiciliëring). Dan werd ons in het contract ook nog een welkomstpakket en persoonlijke coaching en lifestyle plan beloofd wat wij ook nooit hebben ontvangen. Achteraf blijkt nu dat wat ons beloofd werd niet zou kloppen. Dit is niet het contract waar ik voor getekend heb en ik heb geen zin om nog verder te sporten bij deze fitness op deze manier. Heb ik recht op contractverbreking zonder een boete te betalen aangezien deze zaken echt niet door de beugel kunnen en het bedrijf zelf vanalles beloofd en zich zelf niet aan het contract houdt?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 15 jun 2022 14:42

Beste

Er werd ons op dat moment van alles beloofd.
Dan werd ons in het contract ook nog een welkomstpakket en persoonlijke coaching en lifestyle plan beloofd
Achteraf blijkt nu dat wat ons beloofd werd niet zou kloppen.
Heb ik recht op contractverbreking zonder een boete te betalen aangezien deze zaken echt niet door de beugel kunnen en het bedrijf zelf van alles belooft en zich zelf niet aan het contract houdt?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet.
Staan die beloftes op papier? Staan ze in het contract?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Franciscus
Berichten: 38603

#3 , 15 jun 2022 17:31

Contract getekend IN het fitness centrum??

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”