Een aantal maanden geleden kocht ik bij Mediamarkt een microgolfoven. Na ongeveer een maand begon het toestle plots zeer veel lawaai te maken en viel het soms ook gewoon uit. Daarop heb ik het toestel terug gebracht naar de winkel en werd een herstelling uitgevoerd. Het lawaai was verdwenen, maar het uitvallen bleef zich voordoen. Vervolgens heb ik het toestel opnieuw binnengebracht. Daarop werd (zogezegd) opnieuw een herstelling uitgevoerd. Na een tweetal weken constateerde ik opnieuw hetzelfde probleem, namelijk dat het toestel uitviel terwijl het aan het verwarmen was. Ik heb toen het toestel nog eens binnen gebracht voor herstelling (3de keer!!) en enkele dagen nadien kreeg ik een telefoon van de hersteller die bij mediamarkt aanwezig was maar geen defect kon vinden, beweerde hij. Ik legde hem nog eens het probleem uit en de dag nadien kreeg ik een sms van mediamarkt dat het toestel hersteld was en dat ik het kon ophalen. Toen ik dit ging ophalen bleek er helemaal geen reparatie te zijn gebeurd, wantja... er was ook geen defect volgens hen.
Natuurlijk doet het probleem zich niet keer op keer voor. Maar hoe toon je zoiets aan? Nu staat het toestel weer, defect, thuis. Maar ik weet niet meer wat de oplossing is. Bovendien ben ik het heen en weer rijden naar Mediamarkt nu wel grondig beu, zeker als ze toch geen herstelling doen, ik wil gewoon een werkend toestel. Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt.
Elke