Geannuleerd concert .

Robin23
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

Geannuleerd concert .

#1 , 01 apr 2022 13:15

Is er een termijn waarbij tickets moeten worden terugbetaald bij een concert dat definitief geannuleerd is ?Het is nu een maand geleden en het enige wat ik krijg is : we doen ons best.Het betalen van een concert een jaar op voorhand gaat anders heel vlot...Het evenement is definitief geannuleerd , niet opgeschort.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 01 apr 2022 13:19

Staat hier niets over in de algemene voorwaarden?

Robin23
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

#3 , 01 apr 2022 13:33


Reclame

LeenW
Berichten: 12828

#4 , 01 apr 2022 13:38

Dat zijn die van de website, u moet de voorwaarden van de verkoop zelf hebben.

Robin23
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

#5 , 01 apr 2022 13:48

Alles wat ik gekregen heb zijn de tickets , met deze tekst : 'Dit ticket is onderworpen aan de Algemene Verkoopsvoorwaarden en aan de specifieke
Gebruiksvoorwaarden voor print@home-tickets, die je hebt aanvaard vóór je het ticket aankocht.'

Robin23
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

#6 , 01 apr 2022 13:52

Bij de verkoper van de tickets staat :
ARTIKEL 9 - Annulatie, terugbetaling, gebruik
9.1.1 Een ticket voor een voorstelling kan niet worden terugbetaald (zelfs in geval van verlies of diefstal), teruggenomen of omgeruild, behalve wanneer de voorstelling wordt afgelast. Deze terugbetaling gebeurt enkel aan de oorspronkelijke koper, tegen afgifte van het ticket.

Een ticket mag niet worden doorverkocht tegen een prijs die hoger ligt dan degene die op de voorzijde van het ticket is vermeld.

Er kan geen duplicaat van het ticket worden afgeleverd, zelfs in geval van verlies of diefstal.

Bij de controle aan de ingang van het evenement kan u een geldig identiteitsbewijs, met foto, worden gevraagd. De naam op dit identiteitsbewijs moet overeenstemmen met de naam op het ticket indien dit laatste nominatief is.

9.2. Voor het verloop van de evenementen is uitsluitend de organisator verantwoordelijk. Fnac Belgium NV kan dus in geen enkel geval verantwoordelijk worden gesteld.

9.1.2 Bij aankondiging van een afgelasting of een wijziging van datum, uur of plaats van een voorstelling waarvoor u tickets hebt gereserveerd, gaat u ermee akkoord dat Fnac Belgium NV, in de mate van het mogelijke en nadat het zelf op de hoogte is gebracht door de organisator, de gegevens die u hebt ingegeven bij de reservatie gebruikt om u te informeren over de stappen die u moet ondernemen.

In elk geval raden wij u aan 24 uur op voorhand in één van onze verkooppunten te controleren of er niets is gewijzigd aan de voorstelling.

Terug naar “Consumenten Koop”