Pagina 1 van 1

Verloren pakje

Geplaatst: 09 feb 2022 21:23
door kobevdb
Een pakje dat ik besteld had is al 3 weken op de zelfde locatie als ik mijn track and trace link bekijk. Bij contact met de locatie waar het hoort te zijn, hebben ze me laten weten dat ze dit niet un hun bezit hebben. Het pakje is dus verloren en bpost is een onderzoek gestart. Is het in mijn recht om op dit moment al een volledige terugbetaling te krijgen van de verkoper voor het verloren pakje?

Re: Verloren pakje

Geplaatst: 09 feb 2022 21:32
door LeenW
Ja, het is de verkoper die verantwoordelijk is voor de verzending (tenzij anders overeengekomen). Hij moet het dan zelf maar regelen met bpost.

Re: Verloren pakje

Geplaatst: 09 feb 2022 21:35
door kobevdb
Ja, het is de verkoper die verantwoordelijk is voor de verzending (tenzij anders overeengekomen). Hij moet het dan zelf maar regelen met bpost.
Kan ik dus ook al mijn geld terugkrijgen wanneer het onderzoek naar het verloren pakje nog bezig is?

Re: Verloren pakje

Geplaatst: 09 feb 2022 21:54
door LeenW
Ja, het is de verkoper die verantwoordelijk is voor de verzending (tenzij anders overeengekomen). Hij moet het dan zelf maar regelen met bpost.
Kan ik dus ook al mijn geld terugkrijgen wanneer het onderzoek naar het verloren pakje nog bezig is?
Beleefdheidshalve zou ik wachten tot dit afgerond is, de verkoper heeft dit immers ook niet gewild. Maar veel zou ik ook niet verwachten van dat onderzoek.