factuur airco

jannes.verstappen
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

factuur airco

#1 , 01 okt 2021 16:59

Beste,

Op 3/05 tekende ik een bestelbon i.v.m. de plaatsing van een airco.
Op 5/05 heb ik een voorschot factuur ontvangen en betaald.
Op 5/07 werd de airco geïnstalleerd + getest en deze werkte zonder problemen.
Op 6/07 zat ik met een airco welke een foutmelding gaf, na een kleine zoektocht op het internet bleek dat ik met een lek zat.

Daarna zijn er vele mails/telefoons verstuurd/gepleegd om dit euvel op te lossen, hierdoor werd het eindfactuur "on hold" gezet door de persoon die de airco aan ons had verkocht in naam van de firma. De firma heeft toen contact opgenomen met de leverancier om dit euvel op te lossen en zei me dat na bericht van de leverancier ze met mij een nieuwe afspraak gingen beleggen om dit euvel op te lossen. Ik daarentegen had ondertussen al contact opgenomen met de persoon die de airco had geplaatst (ter info: het plaatsen van airco systemen heeft de firma uitbesteed) en nu werkt de airco probleemloos!

Nu zijn we reeds 1 oktober en heb ik nog steeds geen eindfactuur gehad. Is dit normaal? Gaat dit factuur ooit nog boven water komen? Is er geen wetgeving die bepaalt hoeveel tijd er mag zitten tussen levering/plaatsing en eindafrekening?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 01 okt 2021 20:02

De factuur zal wel komen hoor.

iota
Berichten: 830

#3 , 01 okt 2021 20:04

Waarom vraagt u dat hier? Bel toch die firma, zeg dat het ondertussen in orde is en dat ze de eindfactuur mogen sturen.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”