Lidgeld jaarabonnement fitness corona

tibo100
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

Lidgeld jaarabonnement fitness corona

#1 , 16 aug 2021 21:08

Goeieavond

Vorig jaar vernieuwde ik op 17 augustus mijn jaarabonnement bij een plaatselijke fitness (geen keten).
Dit door de volledige som van het lidgeld in 1 maal te betalen.
Vandaag kreeg ik de vraag om mijn abonnement opnieuw te vernieuwen gezien het jaar morgen verlopen is.
Gezien de fitnessen het afgelopen jaar (aug 2020-aug 2021) 7 maanden gesloten waren omwille van covid-19 en er in dit geval geen moeite werd gedaan om ook maar enige compensatie te voorzien (hetzij door online begeleiding thuis, ...) vroeg ik me af of dit wettelijk correct is?
Ik heb nl. 7 van de 12 maanden geen return gehad voor iets waar ik voor betaalde.

Alvast bedankt voor de hulp!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
cesto
Berichten: 324

#2 , 17 aug 2021 10:56

Staat er iets in het contract over opschorting?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”