Garantie: vervangen of terugbetaling

pho450
Topic Starter
Berichten: 192

Garantie: vervangen of terugbetaling

#1 , 12 mei 2021 20:47

Ik kocht in November een headset bij een bekende webshop. Jammer genoeg ging deze recent defect. Na nazicht van de terug gestuurde headset heeft de webshop besloten dat ze niet kunnen herstellen en de aankoopsom willen terug betalen.
Moet ik akkoord gaan met terug betaling of kan ik ook vragen om een nieuwe headset? De zelfde headset is nog steeds te koop, hij is momenteel echter zo'n 25% duurder.

Dit vond ik op de website van de verkoper:
Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij je het product niet normaal hebt gebruikt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pho450
Topic Starter
Berichten: 192

#2 , 12 mei 2021 21:09

Ondertussen contact opgenomen met de webshop. Ze gaan me een cadeaubon geven voor het prijsverschil. Top service.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”