Klacht bestelling

Charona
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Klacht bestelling

#1 , 04 mei 2021 09:29

Beste ik heb een paar maand bestelling gedaan bij aliexpres nu zijn er een problemenvorig jaar een coltrui besteld voor kleindochter tot heden niets ontvangen meer dan 20 berichten gestuurd in het Engels versta het niet vertaald via pc elkeer zeggen dat ik bij disput moet klachen maar daar kan ik niet terecht nu had ik een mooie jumpsuit gekocht voor trouw op foto prachtig mijn 2pakje kreeg ik het ik past het was heel een andere beeld dus stuur bericht en daar zeggen ze mij is geen broek laar een kleed was niet een kleed en veel te kort
Dus besteld een 2 hetzelfde was betaald en al was onderweg plots niet meer verzonden was heb van mijn neus gemaakt ook dezelfde berichten echt ze lachen u vierkant uit heb al de bewijzen wat kan ik doen krijg ook mijn geld niet terug moet paypal open doen dat weiger ik heb gewoon met kaart pnbfortis betaald dus
Mvg Marina

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 04 mei 2021 09:36

Koop volgende keer Belgisch, dan zit u met een betere consumentenbescherming. Iemand in Azië gaan dagvaarden is niet evident.

lukasi
Berichten: 1141

#3 , 04 mei 2021 10:08

Er bestaan punten, komma's en hoofdletters dit om een je tekst leesbaar te maken.
Gebruik ze .

Reclame

WP002
Berichten: 1479

#4 , 04 mei 2021 10:22

Wie bestelt bij Chinese webshops wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Kopersbescherming is dan ook nul en dat had u moeten weten.

Terug naar “Consumenten Koop”