dreigementen van koper, wat te doen raad aub?

subaru
Topic Starter
Berichten: 90

#16 , 19 jun 2006 01:04

kan iemand mij zeggen welke wetten hij overal hier overtreed aub?

- Laster en eerroof ? (het heel tijd latig vallen, en derden mij laten opbellen etc..)

- zijn betalingen dat hij naar mij door stuurt zonder dat ik ervan afweet welke misstap is dit aub?

- mij betichten van diefstal zonder dat hij enig bewijs heeft, of geen recht van spreken heeft welke misstap is dit?

ik zal hem dus op zoveel mogelijke punten proberen terug te nemen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sperwer
Berichten: 1155

#17 , 19 jun 2006 07:20

Ik wilde je enkel verwittigen dat hij je daar dus ook nogeens mee lastig zou vallen.

Maar als het voertuig niet in Belgie was ingeschreven, kan iedereen papieren aanvragen en een eerste maal inschrijven in belgie.

Anke
Berichten: 365
Contacteer: Website

#18 , 19 jun 2006 08:20

moest het zo zijn dat nieuwe papieren aangevraagd moeten worden via de persoon die hem het laatst ingeschreven heeft, dan moeten ze naar nederland en niet bij mij, want ik heb die wagen nooit bestuurd of ingeschreven of wat dan ook. het is zijn probleem dat hij ze ofwel achterhoud of verliest ...
Maak u daaromtrent vooral GEEN zorgen !

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”