De situtatie is de volgende,
Gedurende de maand augustus kreeg ik van een berichtendienst van mijn gsm provider het bericht (meerdere berichten die maand-) dat ik gedurende die maand zou genieten van x aantal gratis minuten. Ik als klant ben er fvan uitgegaan da t ik daar recht op had, en heb die minuten opgebruikt. Bij de afrekening van de factuur zijn deze minuten nooit in mindering gebracht. Ik heb ondertussen klacht neergelegd bij de klachtendienst, maar deze verklaarden dat mijn klacht niet gegrond was, omdat hun automatische berichtendienst blijkbaar een fout had begaan.. Het gaat om toch 60 euro, maar het principe is gewoon dat ik ervan uitging dat ik daar recht op had, en als hun dienst een fout had die maand, dan moeten zij er maar voor opdraaien.. welke wetteksten of bepalingen pleiten in mjin voordeel? Ik moet nl een aangetekend zenden schrijven naar de provider.. kan iemand mij hierin helpen?
Sta ik recht in mjn schoenen?
mvg