Geachte leden,
Ik heb een vraagje betreffende een bureaustoel die ik kocht voor mijn echtgenote.
Maandag laatstleden 05/04 kocht ik een bureaustoel voor mijn echtgenote.We keken op verschillende websites naar bureaustoelen en kwamen bij coolblue uit voor een mooie stoel aan 79€. We zochten op stoelen tot 150€.
Op de website staat deze geadverteerd met een doorstreepte prijs van 499€ en nu voor slechts 79€ of een tweedekansje aan 49€.
De stoel lijkt me dat ook echter maar waard te zijn aangezien alles plastiekerig lijkt en de rugleuning gewoon een stofje is,enz.... Ik ben geen kenner van bureaustoelen dus ik acht dit een normale prijs. Betreft volgende stoel : Interstuhl Prosedia Online EV002 .
Vandaag staat er een dame van coolblue klantendienst op mijn antwoordapparaat dat ze de stoel terugwillen omdat de prijs niet correct was.De stoel moet immers wel degelijk 499€ kosten.Of ik mag de stoel houden maar moet dan nog 220€ bijbetalen,een geste die ze willen doen door een korting te geven van 200€.Men verwijst ook naar een email die ze mij hierover zouden gestuurd hebben. Ik heb echter mijn spamfolder nagekeken,mijn verwijderde emails bekeken,maar geen email betreffende hun klacht.
Ondertussen is de stoel al een paar dagen in gebruik,hebben wij de doos niet meer en is deze stoel al duidelijk gebruikt als je de wielen bekijkt.Ik heb ook geen zin om gans die stoel terug uit elkaar te halen en naar bpost te brengen om deze terug te sturen,ik hoef niet al die moeite te gaan doen voor een fout die zij gemaakt hebben.
Kunnen zij dit eisen om ofwel bij te betalen of dat ik die stoel moet terugsturen ? Het leek me een faire koop en ik ben geen kenner ter zake wat bureaustoelen betreft.
Vriendelijke groeten,
Pascal