Pagina 1 van 1

Foutieve bestelling

Geplaatst: 16 mar 2021 00:41
door Kaanncann
Beste leden

Ik heb laatst bij een klinker bedrijf staptegels besteld echter hebben ze me andere geleverd. Ze zeggen dat het wel degelijk die stenen zijn die ik zogezegd heb besteld. Ik heb de bon nog en daar staat dus op dat ik geelbruine staptegels heb besteld. Ik heb wel zwarte mogen ontvangen. Ze zeggen dat de kleur zal veranderen. Schandalig. Hierna ben ik bij hun op kantoor geweest en werd ik aangevallen door 2 werknemers van hun die druk op mij hebben gezet. Ook mocht ik niet binnen opeens in hun kantoor en moest ik buiten wachten terwijl andere klanten wel binnenmochten. Na dit lieten ze me op de computer zien dat dat die zwarte stenen waren wat ik had besteld maar toen die werknemer even verder klikte per ongeluk zag ik mijn stenen die ik wilde hebben. Zij werd helemaal rood en pleitte nog altijd dat dat die niet waren terwijl de naam
En al op de bon staat. Nu willen ze mijn stenen niet halen en die andere ook niet leveren.

Wat moet ik doen om hierop zo snel mogelijk te reageren zodat ik toch mijn bestelling krijg wat ik al volledig heb betaald.

Politie ofzo bijhalen? Ze zijn enorm onvriendelijk en agressief.

Re: Foutieve bestelling

Geplaatst: 16 mar 2021 08:40
door Blaatpraat
Aangetekend in gebreke stellen, ze ongeveer 14 dagen tijd geven om de juiste stenen te leveren en de foutieve op te halen.
Bij niet-levering kunt u zeggen dat u de overeenkomst als van rechtswege als verbroken zult beschouwen, en het geld integraal terug eist, alsook een stallingsvergoeding eisen per dag dat de foute stenen bij u opgeslagen liggen.

Moest er geen gehoor komen (kans is reƫel) zal dit een ticketje rechtbank worden.

Re: Foutieve bestelling

Geplaatst: 16 mar 2021 09:12
door LeenW
Politie komt niet tussen voor onvriendelijkheid. U moet zoals hierboven gezegd naar de rechtbank stappen.