X.de perikelen
Geplaatst: 05 mar 2021 21:26
op 27/2/2021 bestelling geplaatst voor 16 druipkaarsen voor 16,82euro bij X.de (gratis verzending)
advertentie en bestelling melden duidelijk van 8 druipkaarsen (4 pakken van 2 stuks) en dat maal 2 (16 in totaal)
word vandaag geleverd in pakjes automaat van bpost.
bij openen blijken er slechts 4 kaarsen in te zitten (2x2)
ik stuur een mail via het contact formulier met de vraag de ontbrekende kaarsen op te sturen maar krijg in plaats daarvan vandaag omstreeks 20.38u mailtje dat er een "retourzending" kan gebeuren, de welke ik niet gevraagd heb.
wanneer ik X.de via het contact formulier vraag om mij te bellen (zelfs om 21u nog) krijg ik 1min later al telefoon in het nederlands (geen vlaams; wat normaal is)
de dame aan de telefoon meld mij doodleuk dat er een "fout" op de website is gebeurd en dat men de 12 ontbrekende kaarsen niet kan opsturen omdat het om een "warehouse deal" zou gaan.
als ik zeg dat het mij niet voor mij niet abnormaal lijkt te zijn dat men een euro betaald voor een druipkaars in combinatie met een "deal" zegt zij dat het dure kaarsen zijn zoals vroeger en dat de fout ligt bij de vertaling van duits naar de nederlandstalige instellingen (lijkt mij BS te zijn, ma bon).
ze zou mij "uitzonderlijk" wel kunnen toestaan om de 4 kaarsen te behouden en het volledige bedrag terug te storten
wie kan er mij de correcte (europese) artikels bezorgen zodat ik X.de op hun verantwoordelijkheden kan wijzen.
(sorry als der nog iets ontbreekt of onduidelijk is, hard gewerkt en dan moet ge nog X hun crap opkuisen)
advertentie en bestelling melden duidelijk van 8 druipkaarsen (4 pakken van 2 stuks) en dat maal 2 (16 in totaal)
word vandaag geleverd in pakjes automaat van bpost.
bij openen blijken er slechts 4 kaarsen in te zitten (2x2)
ik stuur een mail via het contact formulier met de vraag de ontbrekende kaarsen op te sturen maar krijg in plaats daarvan vandaag omstreeks 20.38u mailtje dat er een "retourzending" kan gebeuren, de welke ik niet gevraagd heb.
wanneer ik X.de via het contact formulier vraag om mij te bellen (zelfs om 21u nog) krijg ik 1min later al telefoon in het nederlands (geen vlaams; wat normaal is)
de dame aan de telefoon meld mij doodleuk dat er een "fout" op de website is gebeurd en dat men de 12 ontbrekende kaarsen niet kan opsturen omdat het om een "warehouse deal" zou gaan.
als ik zeg dat het mij niet voor mij niet abnormaal lijkt te zijn dat men een euro betaald voor een druipkaars in combinatie met een "deal" zegt zij dat het dure kaarsen zijn zoals vroeger en dat de fout ligt bij de vertaling van duits naar de nederlandstalige instellingen (lijkt mij BS te zijn, ma bon).
ze zou mij "uitzonderlijk" wel kunnen toestaan om de 4 kaarsen te behouden en het volledige bedrag terug te storten
wie kan er mij de correcte (europese) artikels bezorgen zodat ik X.de op hun verantwoordelijkheden kan wijzen.
(sorry als der nog iets ontbreekt of onduidelijk is, hard gewerkt en dan moet ge nog X hun crap opkuisen)