Beste,
ik heb enkele maanden terug een auto gekocht garage, na 3 maanden deed de auto niks wat bleek verstuivers kapot. Omdat ik al mijn geld in auto heb gekosten heb ik er maar eentje laten vervangen( factuur aanwezig).
Ik heb contact opgenomen telefonisch en via whatsapp en aangetekend brief verzonden maar ze werken niet mee.
Tot ons verbazing kwamen we er ook achter dat op factuur datum een andere datum is vermeld( tijdens corona mochten ze geen auto verkopen!!). Ik heb een aangetekend brief verzonden geen reactie, ik heb een whatsapp bericht gestuurd geen reactie. Eenmaal aan de lijn ja 3 maanden later is niet onder probleem kreeg ik als antwoord terwijl er op de factuur duidelijk vermeld staat “ indien er kosten zijn mag de auto terug gebracht worden.”
Nou vind ik het behoorlijk raar dat ze zo iets vermelden... als je zeker bent van je zaak dat de auto volledig in orde is zul je zo iets niet vermelden. En nu ben ik na 3 maanden al aan de beurt voor een grote onderhoud( richting de €900 bij de dealer).
Wat kan ik het best doen?
* Ik heb bewijs materiaal dat ze via 2ehans.be aangeven 16 nov dat we een afspraak gepland hebben om te bezichtigen en duidelijk staat dat we er zijn. Dus datum factuur klopt niet.
* Na 2 maanden grote onderhoud ( vermoed km terug laten draaien) en auto is kapot na 3 maanden.
Met vriendelijke groet,
naam verwijderd - JurecaBE - moderator