in goede trouw antivirus "total av" gekocht voor 23 euro, maar blijkt niet me ding te zijn en ik wil gebruik maken van herroepingsrecht, waarbij dit ook letterlijk op hun site staat dat ik men geld kan terugvorderen,
ik stuur een mail dat ik mijn aankoop wil anuleren (dag na aankoop) en ik krijg een ganse uitleg dat ze kunnen helpen met opzeggingsverzoek en plotseling zijn alle functies waarvoor ik moest bijbetalen ondanks ik die antivirus gekocht heb, ineens gratis !!! waarbij mij een belletje ga rinkelen.
ik stuur terug een 2 de mail dat ik absoluut bij me standpunt blijf en het wenst op te zeggen!!, ik krijg terug een mail met aanbieding dat ik ineens 5 familieleden ook gratis antivirus kan aanbieden,waarbij ik nogmaals een mail zen dat ik absoluut wil het produkt op te zeggen!!!
ik wil gewoon geen klant bij hen zijn en ook geen gebruik maken van hun diensten, kheb zelfs hun software van mijn pc gegooid !!
een neen is een neen bij mij, en als herroepingsrecht op hun site staat,moeten ze dit ook respecteren als hun klanten niet tevreden zijn,en we zijn nog maar dag 3 !!!
volgens dak ik weet van rechten als consument heb ik toch wel gelijk zeker !!!