nog geen factuur na werken waardoor ik premie kan mislopen

dirkwommelgem
Topic Starter
Berichten: 1

nog geen factuur na werken waardoor ik premie kan mislopen

#1 , 15 sep 2008 16:55

beste forum,


Ik heb een maand geleden dakwerken laten uitvoeren.
Ik wens beroep te doen op de verbeteringspremie van de vlaamse gemeenschap en daarvoor mogen de facturen niet ouder zijn dan 1 jaar.
Mijn eerste factuur voor andere dakwerken is reeds van eind september vorig jaar dus is het noodzakelijk dat ik de factuur van de laatste dakwerken zo snel mogelijk ontvang.
Verschillende telefoons en een gewoon schrijven naar de dakwerker leverde nog niks op Via de telefoon werden steeds beloftes gemaakt om langs te komen met de factuur waar hij zich niet aan houd.
De vlaamse overheid aanvaard geen latere facturen dus dat is ook geen oplossing.
Wat kan ik nog ondernemen tegen deze dakwerker? Ik heb enkel een offerte voor de dakwerken en er werd enkel mondeling afgesproken dat hij de werken kon uitvoeren. Ik heb ook nooit iets moeten ondertekenen dat de werken werden uitgevoerd.

Ik wil de dakwerker graag betalen maar wil ook de premie die vrij aanzienlijk is niet mislopen.
Iemand nog enige tips van wat ik kan doen. Ik heb nog 10 dagen om facturen in te leveren.


Alvast bedankt

groetjes

dirk

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding