tweedehandsauto

abeer10@live.be
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

tweedehandsauto

#1 , 01 okt 2020 16:55

Beste
Ik heb laatst tweedehands auto aangekocht bij een garage die tweedehands auto's verkoopt
toen we de auto gingen ophalen werd er gezegd dat hij roosformulier had kwijtgeraakt en dat hij dit in orde zal brengen voor dat we gingen wegrijden ermee was hij uitgevallen thuis aangekomen is hij volledige uitgevallen bleek er dat de batterij moest vervangen worden
nu heb heb gestuurd en zij mij dat hij de formulier en batterij in orde ging brengen 2 maanden later ik stuur en bel hem antwoord niet laat niets van hem weten . wat kan ik nu doen kan ik hem aanklagen of aangifte gaan doen?

Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pouly
Berichten: 243
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 okt 2020 17:28

Leestekens zouden het lezen van de tekst toch veel makkelijker maken. Hoe gaat u die wagen inschrijven zonder roos formulier ? Trouwens, hoe bent u met die wagen van de garage naar huis gereden t.t.z. welke nummerplaat hing er aan de wagen ?

Franciscus
Berichten: 38599

#3 , 01 okt 2020 23:39

hebt u een factuur met ondernemingsnummer / BTW nummer ?

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”