In 2019 had ik 2 abonnementen bij Orange.
Ik besluit beide op te zeggen en doe dit via aangetekend schrijven.
Alles lijkt in orde te zijn, ik krijg van beide abonnementen een slotfactuur en ik hoor niets meer.
Juni dit jaar krijg ik onverwacht een factuur binnen van Orange. 1 van mijn 2 lijnen bleek plots opnieuw actief te zijn. Ik bel naar Orange, die valt ook uit de lucht, maar zegt dat hij het factuur gaat annuleren. Het is duidelijk een fout.
In augustus krijg ik een brief van een deurwaarder en een 2de factuur: aanmaningskosten voor mijn factuur van juni.
Ik bel opnieuw... krijg een nogal onvriendelijk persoonlijk van de financiële dienst aan de lijn, die beweert dat ik moet betalen, dat er gewoon maanden aan een stuk een technisch probleem is geweest met mijn lijn en dat die terug actief is geworden in mei Vandaar de factuur.
Ik vraag waarom ik dan al die maanden niets heb moeten betalen, tenslotte... lijn geblokkeerd of niet... er is toch abonnementsgeld te betalen? Daar krijg ik geen antwoord op.
Ik haak in en begin wat te zoeken. Ik vind jammer genoeg niet de bewijzen van de aangetekende schrijvens, maar tref in mijn mailbox wel een mal aan voor het opzeggen van 1 van de 2 abonnementen. Ik denk het nr. te herkken, dus bel opnieuw.
Nu krijg ik opnieuw te horen dat ze het factuur gaan annuleren, en dat ik per sms een bevestiging ga krijgen...
Een week verder, en nog niks...
Wat nu? :-/