wat dan met een headset die technisch niet in orde was bij verkoop?Hygiëneredenen zijn inderdaad een uitzondering op het herroepingsrecht. Dat hoeft niet expliciet in de voorwaarden te staan, aangezien de wet dit bepaalt.
Dat is (zoals u zelf zegt) garantie, dat blijft uiteraard van toepassing. Herroepingsrecht is iets totaal anders.wat dan met een headset die technisch niet in orde was bij verkoop?Hygiëneredenen zijn inderdaad een uitzondering op het herroepingsrecht. Dat hoeft niet expliciet in de voorwaarden te staan, aangezien de wet dit bepaalt.
vervallen de garantie regels dan plots?
De probleem met deze headset is dat het een USB heeft en ik Linux op mijn pc draai. Daarom zou ik deze graag wisselen omdat drivers op Linux van deze headset niet goed zijn. Ik gebruik momenteel een all purpose driver maar ik hoor een soort van whine wat het lastig maakt. Trouwens, toen ik naar de winkel zelf ging zag ik headsets die je kon testen. Hoezo mag dat wel dan ?Dat is (zoals u zelf zegt) garantie, dat blijft uiteraard van toepassing. Herroepingsrecht is iets totaal anders.wat dan met een headset die technisch niet in orde was bij verkoop?Hygiëneredenen zijn inderdaad een uitzondering op het herroepingsrecht. Dat hoeft niet expliciet in de voorwaarden te staan, aangezien de wet dit bepaalt.
vervallen de garantie regels dan plots?
Mijns inzien behoren dergelijke producten niet tot de uitsluiting van het herroepingsrecht (een matras is dat evenmin). Indien wel, dan zijn kledingstukken voortaan ook uitgesloten van het herroepingsrecht.Hygiëneredenen zijn inderdaad een uitzondering op het herroepingsrecht. Dat hoeft niet expliciet in de voorwaarden te staan, aangezien de wet dit bepaalt.
Er zijn veel kledingstukken uitgesloten van herroepingsrecht, zowat al het ondergoed, zwembadkleding etc. Hier zit je met een headset waar uitvoerig op gezweet kan worden en een mondstuk dat meestal niet eenvoudig te reinigen valt. Zeker in Corona tijden kan ik de winkel wel begrijpen.Mijns inzien behoren dergelijke producten niet tot de uitsluiting van het herroepingsrecht. Indien wel, dan zijn kledingstukken voortaan ook uitgesloten van het herroepingsrecht.Hygiëneredenen zijn inderdaad een uitzondering op het herroepingsrecht. Dat hoeft niet expliciet in de voorwaarden te staan, aangezien de wet dit bepaalt.
Advies aan TS: klacht indienen bij de consumentenombudsdienst, zie:
http://consumentenombudsdienst.be/nl
http://consumentenombudsdienst.be/nl
Bedankt voor de advies.Mijns inzien behoren dergelijke producten niet tot de uitsluiting van het herroepingsrecht (een matras is dat evenmin). Indien wel, dan zijn kledingstukken voortaan ook uitgesloten van het herroepingsrecht.Hygiëneredenen zijn inderdaad een uitzondering op het herroepingsrecht. Dat hoeft niet expliciet in de voorwaarden te staan, aangezien de wet dit bepaalt.
Advies aan TS: klacht indienen bij de consumentenombudsdienst, zie:
http://consumentenombudsdienst.be/nl
,Ik ging deze headset terug brengen na 1 dag. deze kon ik niet eens gebruiken omdat het niet correct ging werken voor mijn PC dus vroeg ik voor een USB headset.
Hoe kan ik zweten en de mic gebruiken in 1 dag?
De mic kan je er af halen en deze heb ik niet eens op de headset gezet omdat ik druk bezig was met het uitzoeken waarom er geen geluid uit kwam..
deze excuse is niet aanvaardbaar.