Bestelbon keuken

GIGI1972
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Bestelbon keuken

#1 , 04 jun 2020 13:38

Op 18/1/20 hebben we een bestelling geplaatst voor een keuken, er zou zsm een afspraak gemaakt worden voor opmeting. Opmeting heeft uiteindelijk plaatsgevonden op 3/3, na zelf contact te hebben opgenomen omdat het te lang duurde. Er werd ons toen gezegd dat we de definitieve plannen de week erna zouden mogen gaan bekijken in de toonzaal. Tot op heden geen informatie meer gehad. Op de bestelbon staat duidelijk vermeld levering +|- mei. Met een productie periode van 10 tot 12 weken, zal de plaatsing pas in het najaar zijn. Kan ik nog van deze aankoop afzien zonder schadevergoeding?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 jun 2020 15:04

Nu met deze crisis is er zeer veel werken uitgesteld, je kan het hun vragen, maar vrees ervoor, op de bestelbon bij de verkoopsvoorwaarden zal je de schadde vergoeding wel staan.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Blaatpraat
Berichten: 3794

#3 , 04 jun 2020 20:24

De verkoper zal ongetwijfeld overmacht inroepen, en daar sta je dan.

Ik zou vriendelijk informeren wat de staza is, nu de bedrijven terug allemaal aan het opstarten zijn.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”