Hallo iedereen,
ik heb wat advies nodig. Eind februari werd ik klant bij Voo voor een mobiel abo. Ik wilde graag een abo voor mijn startende vennootschap, maar daar ik nog geen BTW nummer had sloot ik en gewoon 'consument abo' af. De eerste dag van het abo, deelde ik mijn BTW nummer mee, maar het was te laat om dit over te zetten naar een professioneel abo voor die maand, na heel veel heen en weer gebeld vertelde ze mij dat alles zou in orde komen voor de facturatie van Maart. Well, it didn't...
De laatste dag van Februari annuleerde ik mijn datapack, daar ik in Maart overgeschakeld zou worden naar mijn pro abo met alle data die ik nodig had. Maar ondanks dat mij telefonisch beloofd was dat de overschakeling zou gebeuren, gebeurde deze niet en ik bleef met mijn 'consumenten abo' zitten, met zeer weinig data. Ik belde Voo op om te vragen hoe het zat, waarom dat de overzetting mislukt was en ze verontschuldigde zich en activeerde (zoals ik het begrepen had) een 20Gb databundel voor Maart ter compensatie van hun fout.
Fast forward naar eind Maart, de communicatie met Voo verloopt stroef (ze hadden de bedrijfsnaam fout in hun systeem gestoken en werd maar niet juist geupdate). Ik beslis om voort te gaan bij Voo. Een maand later krijg ik factuur in de bus voor 20GB databundel die geactiveerd was ter compensatie (ik heb nog steeds het normale 'consumenten abo' voor Maart betaald, zij het met beperkte data).
Vreemd genoeg is deze factuur van de '20GB compensatie' nu plots wel juist gefactureerd aan de vennootschap. Maar eerlijk gezegd wil ik deze echt niet betalen. ik heb het zelf nooit geactiveerd en werd mij aangeboden ter compensatie omdat Voo mijn abo niet tijdig had omgezet (waardoor ik ook in Maart het 'consumenten abo' privé betaalde ipv op de vennootschap).
Wanneer ik voo contacteer, zeggen ze mij dat hun geste van 20GB databundel enkel gelde wanneer ik klant zou blijven bij hen en gezien ik vertrokken ben, dien ik nu te betalen. Ik heb nooit iets op papier ontvangen van die 20GB databundel, heb het zelf niet geactiveerd, werd mij aangeboden ter compensatie door een fout van Voo en nu mag ik ervoor betalen. Kan dit zomaar?
Bedankt voor de reacties!