Pakketje DPD

Kloek
Topic Starter
Berichten: 57
Juridisch actief: Nee

Pakketje DPD

#1 , 26 apr 2020 17:17

Dag,

Mijn excuses als het fout staat.

Ik heb begin deze maand een artikel besteld bij een externe verkoper van bol, bij een bedrijf in Frankrijk.

Ik was niet thuis de eerste x en de chauffeur is dan weggegaan en heeft geen nota achter gelaten. Dit kon ik zien op de website van DPD.

Enkele dagen later stond het artikel retour en ging ik ervan uit dat het terug ging naar Frankrijk en ik mijn geld ging terug krijgen.

Nu controleer ik net de site van DPD en staat er dat het artikel vorige week is geleverd?

Nu in tijden van corona zet men meestal geen handtekening, de chauffeur kan dus gewoon passeren en terug doorrijden. Ik vrees dus ook voor mijn artikel en geld.

Ik heb alvast het ontvangstbewijs opgevraagd bij bol, dpd en het Franse bedrijf.

Moesten deze nu geen antw hebben, wat kan ik dan doen ?

Bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 27 apr 2020 09:38

Uw beklag doen bij de verkoper. Hij/zij is verantwoordelijk en moet desnoods het artikel opnieuw versturen.
"sowieso" schrijf je zo.

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 apr 2020 13:05

Met betrokken leverfirma heeft men gewoonlijk de meeste problemen. posl.nl en post.be zijn veel secuurder.

Ik zou contact nemen met de firma Bol com tel Nederland 0031/303104999 België 02/7885990

Ik bestel regelmatig bij deze firma, nooit problemen, klantvriendelijkheid ten top, problemen oplossen op correcte manier.
Hun klantendienst is werkelijk top.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”