Wij hebben problemen met een provider, graag Uw inzicht:
Op 11/1 overgestapt naar andere provider.
Reden hiervoor was dat de toenmalige provider de beloofde diensten niet kon leveren. (niet dat deze er toe doet denk ik)
Alle hardware binnengebracht in een service center van deze provider en hier een bewijs van gehad.
Nu deze week krijgen wij van de nieuwe eigenaar van ons vorig adres nog wat briefwisseling van die provider.
(op zich al raar, want al die jaren dat we er klant waren ging alle communicatie per mail en nu we er niet meer wonen, sturen ze een brief )
Hierbij een afrekening, waar ze ons nog 101euro verschuldigd zijn, maar daarbij nog een kost van 250euro voor ontbrekende box.
Wij moeten ze dus nog 149euro, natuurlijk direct met een dreiging van administratieve kosten als we dit niet onmiddellijk betalen.
Telefonisch contact haalt niet veel uit het enige dat er uit komt is: ja meneer, maar volgens ons systeem hebt U die box nooit binnengebracht.
Wat kan ik nu doen?
Ik heb immers bewijs van binnenbrengen met datum, uur en serienummer.
Die winkel binnenstappen, is in deze tijden helaas niet mogelijk.
Stuur ik hen nu een aanmaning om het restbedrag van 101 terug te betalen met de nodige administratieve kosten