Elektricien

Samp
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Elektricien

#1 , 07 apr 2020 17:59

Beste

Mijn elektricien heeft in mijn huis dat ik recent heb gekocht nieuwe elektriciteit gelegd.
Hij heeft ook gezorgd voor de keuring nu hij vroeg voor de keuring 225 euro ik moet deze betalen vooraleer ik mijn schema en keuring verslag krijg van hem.
Nu kwam er in de bus op zijn naam een rekening van de keuring van 180 euro.
Ik zie hem van alle schema's te bezorgen zodat ik correct alles kan afsluiten met en de keuring zonder dat ik hem nog moet betalen voor de keuring want dit een toch een verschil van 55 euro.
Nu hij reageert niet meer op mijn berichten of telefoon heb ook al contact opgenomen met de keuring maar die weigeren iets te geven omdat hij de aanvrager was.
Wat kan ik nu doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5414

#2 , 07 apr 2020 18:22

Uw electricien wil terecht een vergoeding voor zijn bemiddelingswerk. Hij was aanwezig tijdens de keuring en die tijd kost ook geld (werkte hij op uurtarief of was het een vaste prijs - overeenkomst na te lezen wat inbegrepen is en wat niet)

Samp
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 apr 2020 18:35

Was een vaste prijs

Reclame

Sirkii
Berichten: 5414

#4 , 07 apr 2020 20:51

Wat stond er in de overeenkomst betreffende de keuringskosten?

father b
Berichten: 1576
Juridisch actief: Nee

#5 , 07 apr 2020 21:00

Zie het probleem niet.
Elektricien stelt een prijs voor de keuring van € 225.00
Factuur keuring € 180.00 verschil is € 225.00 - € 180.00 = € 45.00
U komt tot verschil € 55.00

Is de door uw goedgekeurde offerte keuring incluis of exclusief ?
Indien niet vermeldt op offerte € 225.00 betalen.

Terug naar “Consumenten Koop”