boomschors

bosprocureur
Topic Starter

Re: boomschors

#1 , 02 apr 2020 13:40

Over welke som spreken we hier?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 02 apr 2020 14:08

In een reclame folder staat 5+1 gratis (boomschors -70l ) Dit staat ook op kassarekening .(Had 12 zakken gekocht)

Thuis uitgeladen stel ik vast ..zakken van 60 l .
Terug naar winkel om te zeggen dat mijn kastiket niet klopt met aankoop .
De winkel zegt dat 70 liter niet in winkel is .
Ze willen voor geen oplossing gaan .
Hoe kan mijn juridisch recht krijgen ?
In theorie hebt u geen recht op de promotie, de zakken van 60I waren immers niet vermeld in de reclamefolder. U gaat dus 1 zak moeten bijbetalen of terugbrengen.

Natuurlijk gaat de winkel hier ook in de fout door reclame te maken voor iets dat ze niet hebben. Daarvoor kunt u klacht indienen bij FOD Economie.

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 apr 2020 15:23

Welk gewicht staat er op de zakken? En heb je dat al niet gezien tijdens het aankopen?

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#4 , 02 apr 2020 19:57

Sedert 2018 aangepast en vandaag in 2020 is de reclame nog niet aangepast. Zijn die gehaast?

bosprocureur
Topic Starter

#5 , 02 apr 2020 20:12

Ze hadden nog véééééééééééél stock, vandaar.

Zeer strikt genomen zou TS 10/60 van zijn aankoop moeten kunnen bijkrijgen, in gewicht van het produkt, of in cash. Terugnemen en voor TS speciaal 12 zakken van 60 l (zoals de reclame voorzag) laten produceren zal wel een hoogst onredelijke vraag zijn.

Succes ! :)

Terug naar “Consumenten Koop”