Nadat ik betaald en besteld had op 15 maart ontving ik de volgende email (laatste stuk met niet belangrijke informatie, of namen is eruit gelaten):
Toen kreeg ik 25 maart deze email:Hoi ......,
Bedankt voor je bestelling en gefeliciteerd met je gescoorde deal(s)! We weten zeker dat je nog wel weet wat je besteld hebt, maar voor de volledigheid vind je hieronder toch nog even het overzicht, wel zo prettig. Controleer je afleveradres voor de zekerheid!
Producten Verwacht Aantal Prijs Verwachte verzendwijze
Graphite Tas | 24 L 25 maart 2020 1x .... Postbedrijf
..... Postbedrijf
..... Postbedrijf
..... Postbedrijf
..... Postbedrijf
..... Postbedrijf
...
Bezorging € 8,95
Totaal € ......
BTW € ......
Ordernummer: .......
Klantnummer: .......
Besteldatum: 15 maart 2020
Betaalwijze: Bancontact/MrCash
De vermelde prijzen zijn inclusief geldende toeslagen en BTW. Indien jouw bestelling meerdere producten bevat is het mogelijk dat je producten op verschillende momenten verstuurd worden. ....
Dat ik het aankoopbedrag terug krijg is niet meer dan logisch, maar is de verkoop niet al rond? (mijn bestelling lijkt me immers op 15 maart al bevestigd)Hoi ,
Onlangs heb je een bestelling bij ons geplaatst met ordernummer ........
We vallen maar meteen met de deur in huis, we moeten de levering van onderstaand(e) product(en) helaas annuleren vanwege een onverhoopt voorraadtekort bij de leverancier. Hoewel we niet anders kunnen, begrijpen we dat dit een teleurstelling is. Daarvoor onze excuses.
We laten je vanzelfsprekend niet betalen voor iets dat je niet krijgt. Het aankoopbedrag storten we binnen twee tot vijf werkdagen terug via de betaalmethode waarmee je hebt betaald. Als je bestelling alleen uit het geannuleerde product bestond, krijg je de verzendkosten tegelijkertijd met het aankoopbedrag terug.
Heb je betaald met Mister Cash of Bancontact?
Wil je dan je rekeninggegevens naar ons sturen? We kunnen zelf helaas niet bij deze gegevens. We zijn je eeuwig dankbaar!
Hoe? Stuur een mailtje naar ......@......be en
- gebruik als titel 'Terugbetaling .....'
- vermeld in de mail je IBAN nummer, BIC-code en tenaamstelling
Producten Aantal
Graphite Tas | 24 L 1x
Zouden ze me niet het product alsnog moeten leveren mits het ergens anders op de markt beschikbaar is?
[bedrijfsnaam & commerciële links verwijderd - Inazuma]
Ze hebben dit in hun voorwaarden staan maar ik vraag me af of dat wettelijk toegestaan is en geaccepteerd wordt:
........ is natuurlijk de naam van het bedrijf dat ik er bewust heb uitgelaten.7. Overmacht: ....... is gerechtigd de koopovereenkomst te ontbinden, indien ...... haar verplichtingen op grond van overmacht tijdelijk of blijvend niet kan nakomen. Onder overmacht worden alle omstandigheden verstaan die redelijkerwijs niet door ...... kunnen worden beïnvloed. Hieronder is uitdrukkelijk begrepen het door haar leveranciers niet (tijdig of niet onder dezelfde condities )kunnen leveren aan ....... In dat geval heeft de koper recht op teruggave van het door hem aan ...... betaalde, welke teruggave in ieder geval binnen 14 dagen na de ontbinding zal plaatsvinden. Koper heeft alsdan geen recht op enige schadevergoeding.