Beste juristen,
Ik heb enkele maanden een reis geboekt bij booking.com non refundable. Nu wil de accommodatie het geld van mijn credietkaart afhalen. Maar ik heb dat er nu niet opstaan. Booking.com vraagt ook te betalen en dreigde ermee dat als ik niet binnen 24 u betaalde ik niet meer zeker kon zijn van mijn reservatie. Ik vroeg of ik mijn geld terug krijg als Corona nog steeds een probleem zou zijn in september 7-14, wanneer ik heb gereserveerd. Antwoord Was **Giulia van de Klantenservice**
Hi Sarah,
Unfortunately, we are not able to confirm it at the moment as there aren't official restrictions for your dates. The situation is evolving every day and it is not possible to know if the corona virus will still be a problem, we will update our system frequently in order to be aligned with the government decisions.
Your reservation is non refundable and we suggest you to update the credit card in order to confirm it.
If you need us again, we’re always here.’ ik vraag me nu af wat ik best doe. Want ik wil niet betalen voor een vakantie die ik niet ga krijgen door Corona.
Alvast bedankt en vriendelijke groeten,
Sarah Cochet.