IK wilde vorige week een privé sauna reserveren voor mij & mijn vriendin.
Dit heb ik dus gedaan en een uur later zag ik een betere deal dus heb ik een mail gestuurd om de huidige die ik had gereserveerd te annuleren.
Ik kreeg geen antwoord op mijn mail maar deze morgen zie ik dat ze mij bedrijven met de deurwaarders als ik niet binnen de 7 dagen betaal.
Hoe is dit mogelijk?Geachte heer/ mevrouw,
Helaas heeft u verstek gelaten voor volgende reservering die u bij ons heeft gemaakt :
Datum: zaterdag 8 februari 2020
Type: Gewone reservatie
Uur: 13:30 - 15:30
Sauna: Standaard unit 23 /
Aantal volwassenen: 2
Door het maken van uw reservering bent u uitdrukkelijk akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden.
Vandaar dat wij u zeer dringend verzoeken binnen 7 dagen het bedrag van € 65,00 over te maken op rekeningnummer ....
Indien wij binnen 7 dagen uw betaling niet hebben ontvangen zijn wij genoodzaakt uw dossier uit handen te geven, hetgeen ontegensprekelijk extra kosten voor u met zich mee zal brengen.
Wij hopen dat u het zover niet zal laten komen.
Alvast vriendelijk dank voor uw medewerking.
Sauna
Ik heb een mail gestuurd om deze reservatie te verwijderen minder dan 1u na de reservatie.
En als dit niet geannuleerd kon worden waarom hebben ze mij niet gewaarschuwd dat het niet kon dan ging ik wil naar deze.
Is er een manier om deze situatie op te lossen?
Ik heb bewijs dat ik een mail had gestuurd als dat helpt.
Alvast bedankt voor u tijd.
Naam en rekeningnummers verwijderd - Inazuma