Internetaankoop....Lege verpakking bij levering ???

eli
Topic Starter
Berichten: 7
Locatie: Limburg

Internetaankoop....Lege verpakking bij levering ???

#1 , 02 aug 2008 01:11

Vandaag kregen we onze bestelde camera geleverd van ibood.....dat dachten we althans.
Maar ....wat bleek er zaten enkel de boekjes en de Cdrom in !!!!!
GEEN CAMERA, GEEN BATTERIJ, GEEN LADER, GEEN SD KAARTJE EN VERSCH.KABELTJES ONTBREKEN !!!
De camera werd echter op voorhand betaald. De levering werd afgetekend aan de deur, daarna het pakje ontvangen. De doos was niet echt licht (omdat er de handleidingboekjes inzaten).

We hebben naar ibood proberen te bellen, maar niemand neemt op(na 19u..)
Graag dringend hulp aub, wat moeten we doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#2 , 02 aug 2008 22:56

Ik heb even die iBood opgezegd (nog nooit van gehoord) en op hun FAQ staat dat je moet mailen bij leveringsproblemen.

Zie http://www.ibood.com/site/nl/faqBezorg.html

Misschien eerst even dat proberen?

Een snelle Google search leverde wel meer klachten op over die firma.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

eli
Topic Starter
Berichten: 7
Locatie: Limburg

#3 , 03 aug 2008 14:10

Ik heb even die iBood opgezegd (nog nooit van gehoord) en op hun FAQ staat dat je moet mailen bij leveringsproblemen.

Zie http://www.ibood.com/site/nl/faqBezorg.html

Misschien eerst even dat proberen?

Een snelle Google search leverde wel meer klachten op over die firma.

Lenny
Dank voor je reactie.
Ja, we hebben dat onmiddellijk gedaan en ook gebeld, maar er nam niemand meer op........

Reclame

artliner
Berichten: 41

#4 , 10 aug 2008 14:25

Geachte,

Ik heb ook vele problemen met IBOOD.

Ik heb 4 juni 2008 ingetekend voor de Harmony ongveer 89 euro + verzenindgskosten. Ik betaalde de volgende ochtend via overschrijving.
Vandaag 10 augustus 2008 heb ik nog steeds niets ontvangen. Noch mijn geld noch mijn afstandsbediening.

Ik heb al gefaxed, gemaild gebeld. Alles is dode letter.

Uit verschillende forums heb ik begrepen dat enkel mensen die met VISA betaalden hun leveringen van de bestellingen of geld wel vlotjes terugkrijgen. Mensen met overschrijvingen kunnen ernaar fluiten en zijn hun geld kwijt.

PS: ik heb de fout gemaakt door eerst niet google te doen om dat weten of er vele klachten waren over IBOOD. Blijkbaar wemelt het van de klachten over IBOOD en bestaan er FORUMS speciaal over IBOOD.


Moest het zijn dat jij erin slaagt om toch het benodigde te ontvangen dan mag je dat laten weten hoe je dat deed.

Ik heb al ettelijke forums geraadpleegd.


Blijkbaar hangt het enkel af van veel geluk.

Een forum dat over IBOOD gaat is het volgende
http://www.wimblog.be/ibood-zuigt-enorm/


27/okt/2008
Ik heb het gevonden. Zoek eens naar het forum gedupeerd op het net. En leg je klacht uit. IBOOD leest er mee. En gegarandeerd komt er een oplossing voor je probleem. Alvast veel succes!

Terug naar “Consumenten Koop”