Pagina 1 van 1
Betaling in buitenland voor een toestel en niet geleverd
Geplaatst: 08 jan 2020 08:27
door kirikos
ik heb een muziekinstrument gekocht in buitenland (Europese unie) heb de betaling via bankoverschrijving gedaan nu is die zaakvoerder heel de tijd aan het liegen dat hij het instrument opgestuurd heeft.Hoe kan ik dit oplossen want ik krijg noch het geld terug noch het instrument ,hoe kan ik dat oplossen aub?
Re: Betaling in buitenland voor een toestel en niet geleverd
Geplaatst: 08 jan 2020 09:02
door Didymus
Procedure voor
kleine grensoverschrijdende geschillen gebruiken (kost ongeveer 80 EUR dacht ik) en in de toekomst bij buitenlandse webshops met kredietkaart of Paypal betalen.
Re: Betaling in buitenland voor een toestel en niet geleverd
Geplaatst: 08 jan 2020 09:32
door mava105
En waarom zou hij staan te liegen als hij zegt het pak te hebben opgestuurd?
Re: Betaling in buitenland voor een toestel en niet geleverd
Geplaatst: 08 jan 2020 09:33
door Meeboo
heb je al een bewijs van verzending opgevraagd? een track and trace?
alle webshops kunnen jouw dat geven normaal gezien.
Re: Betaling in buitenland voor een toestel en niet geleverd
Geplaatst: 08 jan 2020 11:07
door Issued
Of is het particulier, tweedehands?