Eind juni kochten we een bureaustoel. Dezelfde dag dat mijn vrouw de bestelbon tekende, belde ik de verkoper met de melding dat de prijs te hoog was en ik online hetzelfde vond voor minder dan de helft. De verkoper ging dit nakijken en zien wat hij kon doen.
Juli niks van hen gehoord, in augustus heb ik hen zelf gemaild met de vraag hoe het nu zat.
Zij hadden de bestelling laten doorgaan hoewel mondeling was afgesproken te wachten.
We hebben de stoel dan toch maar op 2weken proef genomen maar hem na 5 dagen terug gebracht wegens rugklachten.
Met verkoper was dit afgesproken dat wij hem gingen testen en er geen enkel probleem was om hem terug te nemen. Dit gesprek heb ik per mail bevestigd toen we de stoel gingen terugbrengen.
Op bestelbon hebben zij genoteerd dat wij hem terugbrachten en dat zij het voorschot gingen terugbetalen.
Ondertussen 1,5 maand later, niks ontvangen. Enkele malen gebeld eenvormige zaterdag langs geweest. Zaakvoerder weigert terugbetaling.
Wat kunnen wij nog doen?