Opdracht annuleren

lieven0303
Topic Starter
Berichten: 17

Opdracht annuleren

#1 , 24 sep 2019 13:39

Beste,

Ik ben fotograaf.
Ik heb enkele jaren terug een huwelijk gefotografeerd.
De reportage werd netjes betaald.
Men bestelde achteraf bij mij uitdrukkelijk een album -> zie uittreksel uit mail hieronder

Ik stel digitaal de album volledig op en bezorg hen de proeven.
Daarna even heen en weer gemail ivm aanpassingen, maar ze hebben vooral geen tijd dit te bekijken.
Nu een aantal jaren later (na mails te hebben verstuurd) zegt men me simpelweg dat ze geen album meer gaan nemen...

mijn vraag, hoe sterk sta ik juridisch: ik heb schriftelijk de bevestiging van de album-opdracht staan én ik heb hen de proeven bezorgd ?

Dus volgens mij weet zowel opdrachtgever en ik als "producent" dat deze opdracht dient uitgevoerd te worden.

Kan ik in dit geval een factuur sturen voor de opdracht?


Hey Lieven,



We zouden de full luxe versie 30x30 met 20 files en met de coating bestellen. Prijs is dan 990 + 95 = 1085 euro. Juist?

En nu gaan we niet meer twijfelen :)




Groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 24 sep 2019 17:21

We zouden de full luxe versie 30x30 met 20 files en met de coating bestellen. Prijs is dan 990 + 95 = 1085 euro. Juist?
Uw klant vraagt u dus welk soort album ze zouden bestellen, en of de prijs die zij denken dan klopt ...

Dit als bestelling zien is net een stap te ver vrees ik ...

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”