Tickets

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 149
Juridisch actief: Nee

Tickets

#1 , 1 week 3 dagen geleden (07 sep 2019 15:28)

Ik heb tickets gekocht voor een evenement maar deze show werd op vraag van organisatie verplaatst naar eens andere datum.
Wij kunnen daar niet aanwezig zijn wegens weekendshift.
Dat evenement vindt vandaag en morgen plaats, onze tickets vandaag.
Kunnen wij ons geld terugvragen?

Organisatie zegt van niet, omdat we te laat hebben verwittigd....

Blaatpraat
Berichten: 3031

#2 , 1 week 3 dagen geleden (07 sep 2019 22:10)

Wanneer heeft de organisatie u verwittigd van de verandering van datum, en wanneer heeft u de organisatie verwittigd dat het niet past?
En voor beide vragen: via welk medium is die communicatie gevoerd?

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 149
Juridisch actief: Nee

#3 , 1 week 2 dagen geleden (08 sep 2019 16:20)

Dag zelf, per mail

Reclame

mava105
Berichten: 18034
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 1 week 2 dagen geleden (08 sep 2019 17:36)

Dus de organisatie heeft die de voorziene dag zelf verplaatst. Moeilijk te geloven.

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 149
Juridisch actief: Nee

#5 , 1 week 2 dagen geleden (08 sep 2019 20:26)

Ze hebben die verplaatst in februari , normaal voorzien maart maar verplaatst naar dit weekend

meeboo
Berichten: 1334

#6 , 1 week 1 dag geleden (09 sep 2019 10:16)

dus ze hebben u in februari laten weten dat het verplaatst ging worden naar afgelopen weekend?

u geld nu nog terugvorderen lijkt me moeilijk

mamavan2schatten
Topic Starter
Berichten: 149
Juridisch actief: Nee

#7 , 1 week 1 dag geleden (09 sep 2019 15:20)

dus ze hebben u in februari laten weten dat het verplaatst ging worden naar afgelopen weekend?

u geld nu nog terugvorderen lijkt me moeilijk
Dat krijg ik ook als antwoord van de organisatie..
Ik vind dit toch niet kunnen, 60 euro in de vuilbak dan?

kristin
Berichten: 200

#8 , 1 week 1 dag geleden (09 sep 2019 17:46)

Wij hadden voor hetzelfde evenement ticketten. Moment dat dit verzet werd, hebben wij een mail gekregen dat wij het bedrag konden terugkrijgen. Anders was dit ticket gewoon geldig voor dit weekend. Toch logisch dat je een dag op voorhand geen geld meer kunt terugkrijgen, zeker omdat je in januari/februari deze mail hebt gehad

Marcus Aurelius
Berichten: 673
Juridisch actief: Nee

#9 , 1 week 17 uur geleden (10 sep 2019 13:33)

Zo zie je maar hoe belangrijk het is om alle elementen in de chronologische volgorde weer te geven als je een correct en to the point antwoord wil krijgen.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Consumenten Koop”