Is het mogelijk om een contract met provider direct te verbreken of gaat dit pas na een x aantal periode?
Probleem is dat we recent zijn overgeschakelt van A naar B.
A levert TV via coax. B via telefoonlijn en draadloos.
Coax in andere kamers leggen, is geen optie. Daarom de overstap.
Nu zijn er al vanaf dag 1 problemen met de internetverbinding met de nieuwe provider.
Eerst de wifi welke zeer slecht werkte. Daardoor ook geen tv-ontvangst in andere kamer. (net de reden waarom we overgestapt zijn)
Hierbij was de aangeboden oplossing van provider: toch alles met een kabel verbinden.
Nu ook regelmatig problemen met het vast internet.
Ik kan begrijpen dat de beloofde 100mb/s kan afwijken, maar we zitten hier met enkele tientallen kb/s.
Snelheid van een oude inbelverbinding.
Er is nu al 3x iemand van B langsgeweest om dit proberen op te lossen, maar nog steeds geen vooruitgang.
Op mijn vraag om een nieuwe modem te hangen(daar moet het probleem zitten), krijg ik altijd een negatief antwoord.
Deze zou in orde moeten zijn.
Kan ik zonder problemen (extra kosten) terug overstappen naar A?
Dan staan we natuurlijk terug waar we begonnen zijn (geen tv signaal op aparte kamer)
Maar dan hebben we wel weer normaal werkend internet en zullen we wel een chromecast aanschaffen om op extra tv te kijken.