Re: Probleem webwinkel
Geplaatst: 04 sep 2019 23:04
Wat is de meerwaarde van zo'n reactie????? wie zou hier hulp nodig hebben denkt u????waarom nogmaals bestellen als u de eerste keer al niet tevreden was? ezel - steen?
Wat is de meerwaarde van zo'n reactie????? wie zou hier hulp nodig hebben denkt u????waarom nogmaals bestellen als u de eerste keer al niet tevreden was? ezel - steen?
Ik heb ondertussen van CB bericht gekregen dat er een vergissing is gebeurd in hun automatisch stockbeheer. Daar valt niks tegen te doen hé.CB heeft ook fysieke winkels. In uw plaats zou ik op zo'n winkel afstappen, de zaak voorleggen en dreigen van naar de concurrentie te stappen als ze u niet helpen. Zo'n dreigement doet wonderen.
U hebt weer iets bijgeleerdIk zal dus genoodzaakt zijn naar de concurrentie te stappen, en NOOIT meer bestellen bij CB.
Er is geen enkel strafbaar feit gebeurdEn op onze justitie moeten we daarvoor ook niet rekenen.