Pagina 3 van 3

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 04 sep 2019 23:04
door bisbro
waarom nogmaals bestellen als u de eerste keer al niet tevreden was? ezel - steen?
Wat is de meerwaarde van zo'n reactie????? wie zou hier hulp nodig hebben denkt u????

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 05 sep 2019 09:29
door WP002
CB heeft ook fysieke winkels. In uw plaats zou ik op zo'n winkel afstappen, de zaak voorleggen en dreigen van naar de concurrentie te stappen als ze u niet helpen. Zo'n dreigement doet wonderen.

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 05 sep 2019 13:23
door bisbro
CB heeft ook fysieke winkels. In uw plaats zou ik op zo'n winkel afstappen, de zaak voorleggen en dreigen van naar de concurrentie te stappen als ze u niet helpen. Zo'n dreigement doet wonderen.
Ik heb ondertussen van CB bericht gekregen dat er een vergissing is gebeurd in hun automatisch stockbeheer. Daar valt niks tegen te doen hé.
In een correcte wereld zou voor hun handelen een compensatie mogen voorgesteld worden hé, maar dat doen ze niet.
En op onze justitie moeten we daarvoor ook niet rekenen.
Ik zal dus genoodzaakt zijn naar de concurrentie te stappen, en NOOIT meer bestellen bij CB.

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 05 sep 2019 15:02
door WP002
Ik zal dus genoodzaakt zijn naar de concurrentie te stappen, en NOOIT meer bestellen bij CB.
U hebt weer iets bijgeleerd :D

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 05 sep 2019 15:05
door Inazuma
En op onze justitie moeten we daarvoor ook niet rekenen.
Er is geen enkel strafbaar feit gebeurd

Logisch dat u dan ook niet op justitie moet rekenen ....