Pagina 2 van 3

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 31 aug 2019 12:12
door Oude Belg
Deze webshop is vorig jaar verkozen tot de meest klantvriendelijke. Volgens mij trouwens terecht : ik ben dan ook al jarenlang trouwe klant.

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 31 aug 2019 12:31
door bisbro
Blijkbaar heb ik dan gewoon pech gehad, maar heb daarmee nog altijd niet de versterker die ik wou.

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 31 aug 2019 12:56
door puttemanp
heb daarmee nog altijd niet de versterker die ik wou
Als je natuurlijk niet belt om die te bestellen ga je nog lang wachten...

P.

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 31 aug 2019 17:13
door bisbro
heb daarmee nog altijd niet de versterker die ik wou
Als je natuurlijk niet belt om die te bestellen ga je nog lang wachten...

P.
Ik heb gisterenmiddag een bericht verstuurd naar hun contactpunt waarop ook terugbetaling (vlot) werd geregeld.
Nog steeds geen antwoord gekregen ivm actuele beschikbaarheid van het apparaat.

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 31 aug 2019 20:11
door puttemanp
Ik heb gisterenmiddag een bericht verstuurd naar hun contactpunt
Wat is er mis met de klassieke telefoon?

P.

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 31 aug 2019 21:17
door Inazuma
De val is terug opgezet.
Dit is toch geen val ?
U krijgt uw centen terug ...

Ze bezorgen zichzelf (en hun klanten) er gewoon een hoop last mee

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 02 sep 2019 16:24
door WP002
Eerlijk misschien wel maar hun administratie is vaak een zooitje.

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 03 sep 2019 11:53
door bisbro
Eerlijk misschien wel maar hun administratie is vaak een zooitje.
Blijkbaar is dat zo. Vervolg van het verhaal: Op zaterdag 31/08 kreeg ik eindelijk via Messenger contact met een medewerker. Die verzekerde mij dat het apparaat met zekerheid weer beschikbaar was. Ik moest wel opnieuw betalen als ik het toch wilde hebben, wat ik prompt gedaan heb. (Het geld van de vorige keer was al teruggestort.) Nu krijg ik maandag 2/9 een mail dat ook deze bestelling geannuleerd werd. Dit zonder enige uitleg of communicatie. Is dit het nieuwe normaal hoe men met klanten omgaat??

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 03 sep 2019 14:08
door WP002
De reden waarom ik nooit iets bij CB koop...

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 03 sep 2019 14:23
door Inazuma
9 kansen op 10 is dat een stockfout

U bestelt -> stock van 1 naar 0
Geen courant product meer bij hun leverancier/producent, dus : Komt niet meer in voorraad.

Bestelling wordt geannuleerd want niet beschikbaar bij orderpicking
Verkoop gaat niet door ... dus stock van 0 terug naar 1

U ziet dat terug staan, want komt online terug "in voorraad"
Medewerker checkt hun computervoorraad ipv de fysieke aanwezigheid van een item:
Ja, is beschikbaar

U bestelt ...

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 03 sep 2019 14:27
door bosprocureur
Ook op een Juridisch forum moet je nog rekening houden met de Wet van Murphy, blijkbaar

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 03 sep 2019 15:12
door puttemanp
9 kansen op 10 is dat een stockfout
Vandaar dat ik al sinds het begin zeg aan TS van even te bellen en zo z'n bestelling te plaatsen.

Maar ja... Telefoon is te ouderwets zeker?

P.

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 04 sep 2019 08:32
door bisbro
9 kansen op 10 is dat een stockfout
Vandaar dat ik al sinds het begin zeg aan TS van even te bellen en zo z'n bestelling te plaatsen.

Maar ja... Telefoon is te ouderwets zeker?

P.
Is een live chat niet hetzelfde als bellen????

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 04 sep 2019 09:11
door Meeboo
waarom nogmaals bestellen als u de eerste keer al niet tevreden was? ezel - steen?

Re: Probleem webwinkel

Geplaatst: 04 sep 2019 14:35
door Inazuma
Vandaar dat ik al sinds het begin zeg aan TS van even te bellen en zo z'n bestelling te plaatsen.
Oh, als ze bij telefoontje de online stock nagaan, is dat dan "beschikbaar" hé :lol: