Probleem webwinkel

Oude Belg
Berichten: 3192

Re: Probleem webwinkel

#16 , 31 aug 2019 12:12

Deze webshop is vorig jaar verkozen tot de meest klantvriendelijke. Volgens mij trouwens terecht : ik ben dan ook al jarenlang trouwe klant.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bisbro
Topic Starter
Berichten: 174
Juridisch actief: Nee

#17 , 31 aug 2019 12:31

Blijkbaar heb ik dan gewoon pech gehad, maar heb daarmee nog altijd niet de versterker die ik wou.

puttemanp
Berichten: 613

#18 , 31 aug 2019 12:56

heb daarmee nog altijd niet de versterker die ik wou
Als je natuurlijk niet belt om die te bestellen ga je nog lang wachten...

P.

Reclame

bisbro
Topic Starter
Berichten: 174
Juridisch actief: Nee

#19 , 31 aug 2019 17:13

heb daarmee nog altijd niet de versterker die ik wou
Als je natuurlijk niet belt om die te bestellen ga je nog lang wachten...

P.
Ik heb gisterenmiddag een bericht verstuurd naar hun contactpunt waarop ook terugbetaling (vlot) werd geregeld.
Nog steeds geen antwoord gekregen ivm actuele beschikbaarheid van het apparaat.

puttemanp
Berichten: 613

#20 , 31 aug 2019 20:11

Ik heb gisterenmiddag een bericht verstuurd naar hun contactpunt
Wat is er mis met de klassieke telefoon?

P.

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#21 , 31 aug 2019 21:17

De val is terug opgezet.
Dit is toch geen val ?
U krijgt uw centen terug ...

Ze bezorgen zichzelf (en hun klanten) er gewoon een hoop last mee

WP002
Berichten: 1479

#22 , 02 sep 2019 16:24

Eerlijk misschien wel maar hun administratie is vaak een zooitje.

bisbro
Topic Starter
Berichten: 174
Juridisch actief: Nee

#23 , 03 sep 2019 11:53

Eerlijk misschien wel maar hun administratie is vaak een zooitje.
Blijkbaar is dat zo. Vervolg van het verhaal: Op zaterdag 31/08 kreeg ik eindelijk via Messenger contact met een medewerker. Die verzekerde mij dat het apparaat met zekerheid weer beschikbaar was. Ik moest wel opnieuw betalen als ik het toch wilde hebben, wat ik prompt gedaan heb. (Het geld van de vorige keer was al teruggestort.) Nu krijg ik maandag 2/9 een mail dat ook deze bestelling geannuleerd werd. Dit zonder enige uitleg of communicatie. Is dit het nieuwe normaal hoe men met klanten omgaat??

WP002
Berichten: 1479

#24 , 03 sep 2019 14:08

De reden waarom ik nooit iets bij CB koop...

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#25 , 03 sep 2019 14:23

9 kansen op 10 is dat een stockfout

U bestelt -> stock van 1 naar 0
Geen courant product meer bij hun leverancier/producent, dus : Komt niet meer in voorraad.

Bestelling wordt geannuleerd want niet beschikbaar bij orderpicking
Verkoop gaat niet door ... dus stock van 0 terug naar 1

U ziet dat terug staan, want komt online terug "in voorraad"
Medewerker checkt hun computervoorraad ipv de fysieke aanwezigheid van een item:
Ja, is beschikbaar

U bestelt ...

bosprocureur
Berichten: 6853

#26 , 03 sep 2019 14:27

Ook op een Juridisch forum moet je nog rekening houden met de Wet van Murphy, blijkbaar

puttemanp
Berichten: 613

#27 , 03 sep 2019 15:12

9 kansen op 10 is dat een stockfout
Vandaar dat ik al sinds het begin zeg aan TS van even te bellen en zo z'n bestelling te plaatsen.

Maar ja... Telefoon is te ouderwets zeker?

P.

bisbro
Topic Starter
Berichten: 174
Juridisch actief: Nee

#28 , 04 sep 2019 08:32

9 kansen op 10 is dat een stockfout
Vandaar dat ik al sinds het begin zeg aan TS van even te bellen en zo z'n bestelling te plaatsen.

Maar ja... Telefoon is te ouderwets zeker?

P.
Is een live chat niet hetzelfde als bellen????

Meeboo
Berichten: 1488

#29 , 04 sep 2019 09:11

waarom nogmaals bestellen als u de eerste keer al niet tevreden was? ezel - steen?

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#30 , 04 sep 2019 14:35

Vandaar dat ik al sinds het begin zeg aan TS van even te bellen en zo z'n bestelling te plaatsen.
Oh, als ze bij telefoontje de online stock nagaan, is dat dan "beschikbaar" hé :lol:

Terug naar “Consumenten Koop”