Probleem webwinkel

bisbro
Topic Starter
Berichten: 174
Juridisch actief: Nee

Re: Probleem webwinkel

#31 , 04 sep 2019 23:04

waarom nogmaals bestellen als u de eerste keer al niet tevreden was? ezel - steen?
Wat is de meerwaarde van zo'n reactie????? wie zou hier hulp nodig hebben denkt u????

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
WP002
Berichten: 1479

#32 , 05 sep 2019 09:29

CB heeft ook fysieke winkels. In uw plaats zou ik op zo'n winkel afstappen, de zaak voorleggen en dreigen van naar de concurrentie te stappen als ze u niet helpen. Zo'n dreigement doet wonderen.

bisbro
Topic Starter
Berichten: 174
Juridisch actief: Nee

#33 , 05 sep 2019 13:23

CB heeft ook fysieke winkels. In uw plaats zou ik op zo'n winkel afstappen, de zaak voorleggen en dreigen van naar de concurrentie te stappen als ze u niet helpen. Zo'n dreigement doet wonderen.
Ik heb ondertussen van CB bericht gekregen dat er een vergissing is gebeurd in hun automatisch stockbeheer. Daar valt niks tegen te doen hé.
In een correcte wereld zou voor hun handelen een compensatie mogen voorgesteld worden hé, maar dat doen ze niet.
En op onze justitie moeten we daarvoor ook niet rekenen.
Ik zal dus genoodzaakt zijn naar de concurrentie te stappen, en NOOIT meer bestellen bij CB.

Reclame

WP002
Berichten: 1479

#34 , 05 sep 2019 15:02

Ik zal dus genoodzaakt zijn naar de concurrentie te stappen, en NOOIT meer bestellen bij CB.
U hebt weer iets bijgeleerd :D

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#35 , 05 sep 2019 15:05

En op onze justitie moeten we daarvoor ook niet rekenen.
Er is geen enkel strafbaar feit gebeurd

Logisch dat u dan ook niet op justitie moet rekenen ....

Terug naar “Consumenten Koop”