Beste,
Graag had ik jullie advies over een probleem wij momenteel meemaken,
We hebben in juli 2019 bij een gecertificeerd Mercedes Dealer een bestelbon ondertekende voor een directiewagen,
deze toonde op bestelbon 7022km
Maandag 19/8 had levering moeten zijn, maar kregen de melding dat de wagen niet klaar was,
daar dat een probleem was met een bandenspanning sensor,
woensdag 21/8 mochten we ze dan uiteindelijk oppikken,
grote desillusie
De staat van de wagen was wel heel slecht,
Diepe schrammen, enorm vuil,
een klein voorbeeld hiervan:
Akkoord matten kunnen gemakkelijk vervangen worden (waarom deden ze dan niet?)
maar bovenal 3000km extra in een maand tijd? in juli werd er voor 7000km getekend,
bij ophaling vertoonde deze 10 000km (een leuke trip naar het zuiden? )
kan dit zomaar?
toen we vroegen wat er aan de hand was of we met een verantwoordelijk van de garage konden spreken,
werd er gemeld dat er geen manager aanwezig zou zijn tot maandag? (het was dus woensdag)
Zelfs geen rekening houdend met het gedoe om vijf keer van Antwerpen naar Brussel te gaan.
Mijn verzekering is al veranderd naar de nieuwe auto, de voertuiginspectie moest op 19 augustus plaatsvinden (dus niet meer gereguleerd) omdat ik de auto tegen die tijd had moeten krijgen. Veel gedoe,
Deze auto hebben we niet meegenomen.
Ze stelden een vervangwagen voor aanstaande maandag voor.
Als we deze accepteren, wilt dit dan zeggen dat we de nieuwe accepteren?
Graag hadden we vernomen wat onze opties zijn?
Ik dank u alvast voor uw goede raad
Adc