Dag iedereen,
Ik ondertekende een bestelbon voor een maandelijkse dienstverlening bij een firma.
De dienstverlening is na 3 maanden onvoldoende en ik zou de samenwerking willen stoppen.
Ik dacht aan wanprestatie, omdat de dienstverlening beneden de verwachtingen is.
Ik mailde al enkele malen waarop ik slecht wazige antwoorden kreeg.
Ik protesteerde telkens aangetekend de facturen en aangetekend toonde ik mijn bezwaren.
Op de aangetekende brieven kreeg ik nooit een reactie, er werd zelfs een aangetekende zending teruggestuurd.
Hun oordeel is dat dit kan, eventueel na intern overleg en mits betaling van een afkoop van mijn contract.
Mijn bemerkingen zijn :
Onvoldoende dienstverlening, welke ik kan aantonen.
De facturen vermelden een ander adres welke dat op de bestelbon staat.( over een ander adres is nooit gesproken )
Ook staat geen btw nummer vermeld op de bestelbon. ( ik dacht dat dit verplicht was )
Is deze overeenkomst juridisch gezien geldig ?
Kan ik deze overeenkomst nietig laten verklaren, of is dit door het ontbreken van deze gegevens niet eens nodig.
Alvast bedankt.