Leasing maatschappij verkeerde wageb

Koen1203
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Leasing maatschappij verkeerde wageb

#1 , 10 jul 2019 21:53

Beste,
Ik heb via het bedrijf waar ik voor werk een wagen besteld via een leasing maatschappij.
Ik ben deze wagen 2 weken geleden gaan afhalen en nu blijkt nadat ik er mee begon te rijden dat er opties waren die ik had genomen er niet inzit. Ik merkte dit en heb toen onmiddellijk een mail gestuurd naar de leasing maatschappij. Na veel vijven en zessen, blijkt dus dat ik het verkeerde model heb gekregen. Ik had de sport versie besteld, maar ze hebben mij de design versie geleverd. Wat dus de ontbrekende opties verklaard. Kan ik hier nog iets aan doen of... Bij afhalen is er ook niet over de de bestelling gegaan. Enkel uitleg over de wagen. Het was druk...

Mvg,

Koen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Didymus
Berichten: 2061

#2 , 11 jul 2019 09:49

U bent niet de klant van de leasemaatschappij, maar wel uw werkgever. Dit is dan ook geen consumentengeschil. Vraag gewoon aan uw werkgever om een niet-conforme levering in te roepen bij de leasemaatschappij.
"sowieso" schrijf je zo.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”